نمره بنچمارک 53 هزار برای یک اسمارت‌فون چینی؟
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 230
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 578
بازدید کل : 161307
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

اسمارت فون جدید Meizu یعنی MX4 که قرار است در ابتدای ماه سپتامبر راهی بازارها شود، کولاکی در بنچمارک های آنتوتو به راه انداخته است. مدتی قبل ورژنی از این اسمارت فون موفق شده بود نمره 35 هزار را از این بنچمارک به دست بیاورد و امروز نتیجه بنچمارکی از این دستگاه منتشر شده که عدد خارق‌العاده 52 هزار و 811 را نشان می‌دهد!

این عدد البته از سوی وب‌سایت منتشرکننده آن GSMDome با تردیدهایی روبرو شده است. از آنجا که نمره 35 هزار آن متعلق به نسخه استاندارد این اسمارت فون با یک چیپست مدیاتک است، کسب نمره جدید و بالاتر با همان پردازنده اندکی عجیب به نظر می‌رسد.


اما اگر این عدد معتبر باشد، بازار در اوایل سپتامبر به استقبال قدرتمندترین اسمارت فون اندرویدی خواهد رفت. این عدد حتی از اسمارت فون های مجهز به تگرا K1 نیز بالاتر می‌باشد. همچنین همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این تست با ورژن 5 آزمایشی آنتوتو ثبت شده است و ممکن است با ورژن 4 که تست قبل انجام شده بود، فاکتورهای متفاوتی داشته باشد و یا شاید هم دچار یک خطا باشد که چنین عددی را برای یک اسمارت فون ثبت کرده است!


گفته شده که از این اسمارت فون سه یا چهار نسخه تولید خواهد شد که یکی از این مدل‌ها ورژن استاندارد گوشی با یک پردازنده مدیاتک خواهد بود و مدل Pro نیز با یک چیپست اگزینوس هشت هسته ای تولید خواهد شد. همچنین مدلی مینی نیز از این اسمارت فون در راه خواهد بود که هنوز جزئیاتی از آن در اختیار نیست.

ورژن Pro دارای یک صفحه‌نمایش 5.4 اینچی با رزولوشن QHD، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، اندروید 4.4.2 و چیپست اگزینوس هشت هسته ای خواهد بود.




:: موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : جمعه 31 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com